Senarai Lirik Lagu Paling Popular...

Posted Ahad, Mac 09, 2008 by Lelaki Herba in Labels:

Pada Ulasan kali ini, Taufik ingin memberikan anda senarai lirik yang popular... Klik "Read More" untuk lihat semua senarai lirik...

Lagu: Ketahuan
Artis: Matta


Dari awal aku tak pernah
Percaya kata-katamu
Karena ku hanya melihat
Semua dari parasmu

Terakhir kau bilang padaku
Kau tak akan pernah selingkuh
Tetapi ternyata dirimu
Bermain di belakangku

Saat ku melihatmu
Kau sedang bermesraan
Dengan seorang yang ku kenal

Kamu ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya, teman baikku

Tapi tak mengapa, aku tak heran
Karena dirimu cinta sesaatku

Aku ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya teman baikmu
Aku ketahuan pacaran lagi
Dengan dirinya teman baikmu


Lagu: Bila Aku Sudah Tiada
Artis: Hujan


Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…


Lagu: Bukti
Artis: Fiq


Dalam lembah yang gelita
Tak nampak wajah
Apatah nak ku melangkah
Merangkak pun payah

Percik api menyala
Bagai satu petanda
Jauh mana kan aku damba

Dalam jiwa yang cedera
Tak nampak cinta
Apatah nak ku gembira
Tersenyum pun paksa

Bibit kasihmu dinda
Susah mana pun aku
Akan menyusurinya
Oh...

Airmata ku tahan
Mengalir lesu dalam kalbu
Dingin lalu membeku
Menjadi bukti luhur niatku

Dalam hidup yang gelora
Tak nampak dosa
Apatah nak bercinta
Merindu pun dera

Kerdip sinar di mata
Bagai satu petanda
Sukar mana kan aku puja
Oh...

Hanya kepadamu
Tinggal harapan kasih
Buat diri ini
Kembali berasmara

Oh...
Menjadi bukti luhur niatku
Oh...
Menjadi bukti luhur niatku


Lagu: Mila Bila Cinta
Artis: Mila


Ku mimpi pandu kapal angkasa
Rentas galaksi cari cinta
Ramai wira super yang ku jumpa
Gagah dan perkasa hebat dari nyata

Antara..
Beberapa…
Angan-angan ku yang mengila
Masuk akalkah tidak

Mila, ku tertanya
Bila, akan bersua
Cinta si peria
Membikin hidup ceria

Mila, ku tertanya
Bila, akan masanya
Cintakan mewarna
Setiap ruang dunia

Ku mimpi terjun awan ke awan
Bagai gula kapas manisnya,
Lalu datang satria kayangan,
Dia sangka aku pari-pari syurga

Indahnya…
Kiranya…
Angan-angan ku yang mengila
Masuk akalkah tidak

Dalam dunia yang makin gila
Mungkin alam khayalan
Ruang berlindung sewajarnya
Sementara capai impian ku…

Indahnya…
Kiranya…
Angan-angan ku yang mengila
Masuk akalkah tidak

Ku mimpi pandu kapal angkasa
Rentas galaksi cari cinta
Ramai wira super yang ku jumpa
Gagah dan perkasa bikin hidup ceria

Ku mimpi pandu kapal angkasa
Akan ku sua..
Si peria..

Akan masanya
Cintakan mewarna
Setiap ruang dunia


Lagu: Impianku
Artis: Hans/Afdlin/Khir/Rahman/Awie


Ada orang suka cuci mata
Suka bikin gila
Angin satu kepala

Ada pula tinggi cita-cita
Tak kira hasilnya
Mahu tahu dunia

Dan ku punya cita
Kan ku capai ia
Apa jua halangannya

Manusia ada penggoda
Ada digoda
Ada di luka

Aku kejar impianku

Jatuh bangun kembali
Buta celikkan hati
Cumbu orang buta ketulinya

Kalau bukan kami
Takda orang nak cuci

Impianku sampai ke awan
Impianku tergantung di langit
Impianku membasah bumi
Itulah impianku
Berdiri megah di puncak dunia

Cuci jangan tak cuci





0 comment(s) to... “Senarai Lirik Lagu Paling Popular...”

0 comments: