(Gambar) Lisa Surihani seksi baju bersinglet putih !

Posted Jumaat, September 25, 2009 by Lelaki Herba in Labels: , ,


Bulan puasa dah pun lepas. Raya pun dah lepas. Jadi boleh lah kami publish artikel yang dah lama pending ni. Artis-artis melayu kita ni kalau tak seksi-meksi, bukan artis la namanya kot? Lisa Surihani ni nak nengok gambar dia yang seksi-seksi memang takkan jumpa la. Sebelum ni pun setakat gambar dia berbaju jarang tu je la.

Tapi kami rasa ini mungkin antara posing terseksi dari Lisa Surihani mungkin semasa menjadi model Lip Ice beberapa bulan yang lalu. Putih gebu kulitnya tak tahu lah mungkin dah di’photoshop atau sememangnya semulajadi. Jom cuci-cuci mata.

0 comment(s) to... “(Gambar) Lisa Surihani seksi baju bersinglet putih !”

0 comments: