(Gambar) Posing Azwan Ali semasa mengerjakan umrah di Mekah!

Posted Isnin, September 28, 2009 by Lelaki Herba in Labels: , ,



Dengar kata Azwan Ali dah berubah. Nak jadi betul-betul jantan lepas ni even apa yang terjadi kat dia sebelum ni hanya khayalan dia semata-mata, tapi untuk apa kan nak berlakon jadi sotong macam tu? Kalau Azwan jadi lelaki sejati ditambah pula dengan perangai yang baik insyaAllah pasti ramai je yang akan menyukai dan menghormati dia. Macam juga la si Pak Nil (Aznil Hj Nawawi). Lagi bagus Azwan Ali ikut perangai abang dia yang jadi YB untuk Bukit Antarabangsa tu.

Azwan, selamat maju jaya ikhlas dari kami. All da best to you.

P/s: Khabarnya, Azwan Ali mengerjakan umrah kerana telek’kan tarikh lahir’nya menunjukkan ada sesuatu yang sedang menghampirinya. Benarkah? Wallahualam.


  • CETAK Artikel ini ...


  • 0 comment(s) to... “(Gambar) Posing Azwan Ali semasa mengerjakan umrah di Mekah!”

    0 comments: